Etykiety

piątek, 23 marca 2012

Zrób to sam...Czyli jak sie wyzbyć niechcianego koloru.

Porozmawiajmy o włosach.
Od lat 10 nie widziałam swojego naturalnego kolory włosów.Na mej głowie było wiele kolorów (oprócz blondu,chyba że pasemka) pierwszy był rudy,przerobiłam wszystkie kolory czerwieni,fiolety brązy i czernidła.Aż na kilka lat zagościł na mej czuprynce kolorek palonej kawy(najtańsza farba ale moja ulubiona).Po wyjeździe do Uk miałam bardzo ograniczony do niej dostęp więc zaaplikowałam sobie jakiś ciemny brąz ........i zostałam czarna yeaaah .Te co mają to wiedzą że nie wiele da się na czarnym zrobić,aż do czasu kiedy koleżanka poleciła "Colour B4, hair colour remover" .Fakt zapach ala zgniłe jajo,godzine trzyma się mieszankę ma głowie potem z zegarkiem w rączce 5min (10 długie włosy) myje się głowę,potem zakłada preparat zwany C trzyma minutę i znowu 5 min mycia preparatem C włosów , odżywka ręcznik na głowę i czas na niespodziankę.Z Czarnych smutków mam rewelacyjną marcheweczkę,włosy nie zostały poniszczone ,suche nie były ,ogólnie nic nie wpłynęło na ich kondycje.jednak ja się źle czułam w tak jasnych włosach to zafarbowałam za 3 dni na szkarłat.A najlepsze jest to że firma ColourB4 za zrobienie rekomendacji (min 50 słów w j.ang) wysłała mi darmowe opakowanie tejże farby do ściągania koloru i teraz żadna koloryzacja nie jest mi straszna bo mam colourb4.
 a to ja Przed i Po ( znaczy zdjęcie z czarnymi zrobione troszkę wcześniej przed zmianą fryzury)
 Mój domowy zwalczacz niechcianego kolor.cena ok 10Ł
Pozdrawiam BigBrownEyes13

3 komentarze:

  1. W jaśniejszych włosach w ciepłym odcieniu bardzo ładnie wyglądasz. :)
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W odpowiedzi na pytanie: Sleek Paleta Acid I-Divine

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja już od jakiegoś czasu sama już nie farbuje - bo to kolor nigdy nie wychodzi a poza tym za bardzo nie mam gdzie tego robić. Ale jestem pod wrażeniem że tak ci kolor szybko złapał po tej farbie.

    OdpowiedzUsuń